THE WORLD WE LIVE IN

Vad härligt det är med ett träningspass avklarat såhär på morgonkvisten! Dessutom skiner solen och jag känner hur skinnjackan och conversen skriker om att börja bäras. Dock har jag ju använt mina converse i blasket hela vinter så ett par nya borde skrivas upp på inköpslistan. + ett par nya brills. Kan ju räkna hur många jag lyckas sätta mig på detta året..heh
Himla skönt att vara ledig idag i alla fall :) har lovat mamma att dammsuga så ska ta tag i det nu, sen kommer månsi hit. vi hörs sen! pusss
 

Kommentarer
Postat av: hanna hemmingsson

Snart en fika igen lippis eller en myskväll kasnke? :)<3

2011-02-02 @ 14:14:56
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0