NYSLINGAD.


Hej på er :) Har eran dag varit bra? På min lediga dag har jag nästan inte gjort någonting.. Trots att jag somnade tidigt igår blev det en ganska sen uppstigning idag. Så efter att jag ätit frukost begav jag mig till frisören. Gjorde bruna och blonda slingor, nästan som förra våren. Dock så blev jag lite blondare då, vilket jag gillade, så nu känns det nästan lite gråbrunt.. men det är väl en vanesak antar jag.
Blev i vilket fall nöjd, och enda sedan jag kom hem har jag suttit och luktat på det, haha det luktar ju så himla gott av alla produkter dom använder! 

Bilden är sedan förra året då jag gjorde liknande slingor, och brun efter indienresan var jag med.. Till skillnad från nu då man känner sig blek som ett spöke! uscha, nu vill jag att våren ska komma hit på riktigt.  

men nu ska jag ta tummen ur röven och ut och sälja reselotter till mina grannar ;) pusselipusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0