I WISH I KNEW HOW IT WOULD FEEL TO BE FREE


Tror ni att det har blivit några engelskaglosor inpluggade? svar nej.
Malin har precis lämnat mig och min mun har en svag doft av ost och kex. Och  jaaaa jag erkänner att vi gick ända till ok q8 endast för att köpa sourcream dipp att doppa grönsakerna i. Jahaa tänker ni det är ju inte så långt? Men nääää tror ni att dom har den dippen där då? Givetvis inte, utan 4 andra äckeldipper. Och desperata som vi är tog vi oss ytterligare en långpromenad till maxi för att inhandla just den finfinfina sourcream dippen (som för övrigt är värd att skrivas i kursiv stil). Så nu är skålen så pass slickad att man skulle kunna tro att den var diskad! Det var allt jag hade att säga, tack för mig. heeeeeeeeeeeei

ps. Imorgon tar vi lov!!!! underbart. och om 5 dagar sitter malin och jag i Stockholm och äter ost och kex. Livet är fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0