VÄXJÖ

Bubbelbad och nypressad juice får mig att känna hotellkänslan här hemma hos farmor hihi. Dessutom blir jag så varm inombord av att se henne skratta igen. Vi kollade på solsidan igårkväll och hon tyckte faktist att det var riktigt roligt! fast det borde väl alla tycka :D

Nu ska jag hjälpa farmor med lunchen därefter har pappa dragit med mig på hockey heh. Växjö möter Malmö och det är tydligen en viktig match så ja, efter ishallen i fredags känner jag mig ganska hockeyerfaren! Kände mig dock ganska fånig när max i vår klass gick förbi precis när jag frågade felicia om hur man såg sådär stenhård ut på kort..

Efter matchen åker vi tillbaka till Kalmar. Skönt att inte behöva ha söndags ångest idag i alla fall, och istället kunna njuta lite av lovet! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0