WHERE DID OUR LOVE GO?

Oj vad bra det skulle vara med lite bättre uppdatering här ja.. Men just idag har dagen varit full med fina klasskamrater, mammas fruktsallad och sytt en massa såklart! Första skoldagen idag flöt på ganska bra trots allt, vi lånade barnböcker på spanska som jag ska försöka förstå genom bilderna på varje sida..ja de är ju värt ett försök i alla fall.
Fick dessutom veta att påsklovet är om 8 veckor, så nu börjar väl nedräkningen antar jag :)

Kom precis hem från en apjobbig träning med dubbelåttor hit och dit. Jag vill tacka grabbarna kalmar aik som kom och tog vår plan några minuter för tidigt vilket betydde att vi inte hann hela löpningen i slutet ;)

Imorgon väntas sovmorgon så nu ska jag kolla fotboll med pappsen! sov så gott med er ♥


Vad tycker ni om denna fina lapp som johannas mamma hade skrivit till mig när jag sov där i lördags ;) haha sjukt go


Kommentarer
Postat av: johanna

haha förstår inte alls vad mamma menar jag som alltid har det så fint på mitt rum:* pussssapis

2011-02-28 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0