AND I'M TELLING YOU, I'M NOT GOING

Hallå på er! första skoldagen avklarad. Med en liten fikapaus på ea-tiden, som bestod av cafe latte och fina flickor på kullzénska, som för övrigt är kalmar mysigaste kafe :*
Efter att jag kommit hem var jag pluggfri och den känslan var så längesen jag kände att jag ställde mig och lagade mat till mamma och pappa. haha, ja ni får kalla det annorlunda avkoppling, men med radion på högsta volym dansade jag mig igenom matlagningen till kycklinggrytan stod färdig!

Nu ska jag ta och byta om och trotsa vädret, för att ge mig ut på årets första fotbollsträning (y)
vi hörs nog ikväll, pussselipussspusss


bild från en träningsmatch i snöstormen för 3 år sedan :) haha fina tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0