BARA INTE DU.

Ni får kalla mig nörd men jag måste bara tipsa om en bok, haha. eller rättare sagt en författare, nämligen Katarina von Bredow. Har läst alla hennes böcker och de är så otroligt bra att man inte vill släppa taget! Den senaste heter "Bara inte du" och kom ut i höstas. Ni kanske har läst syskonkärlek, och i sånna fall vet att nästan alla hennes böcker handlar till största del om förbjuden kärlek på alla olika sätt. I denna boken blir Emma som är huvudpersonen, kär i sin bästa kompis pojkvän. Det går inte att beskriva hur bra den är, man kan verkligen inte sluta läsa :D man sätter sig in i boken så väl att det känns som om den är skriven just till en själv. åååh har ni inte redan läst den, så säger jag bara, gör det!


Kommentarer
Postat av: amanda nilsson

lägg ut mer dagens outfit! :)

2011-01-25 @ 20:10:45
Postat av: tove

hahahaha sjukt lustigt att du la upp detta för jag läser boken just nu;) plus att jag blir lite avis på alla klädfynd du gör flippis ;*

2011-01-26 @ 19:38:41
URL: http://tovesunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0