CHANGE OF SEASONS

Blä. Blir inte sugen på att blogga när jag endå inte har nåt kul att skriva, och idag tänkte jag att jag skulle lägga upp en outfitbild med mobilen eftersom kameraladdaren fortfarande är väck, men kom strax därefter på att jag varken har kamera eller mobil....kul

Skolan igår flöt på bra, därefter hade jag träning och var med a.laget en stund för smålagspel, för att sedan komma tillbaka för löpning med vårat lag. Och det är nog för första gången jag tyckte att löpning vad ganska kul, haha. Tänkte hela tiden på seriepremiären och helt plötsligt kändes det som att man kunde springa hur långt som helst.

Nu idag har jag suttit och redigerat några filmklipp från året som jag tänkte lägga upp här, dock vill inte filmen sparas nu men de löser sig nog.

Nu väntas räkmacka och halv åtta hos mig med mammsen :) pussssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0