FRÅGA.

Fick en fråga om jag kunde berätta lite om den linjen jag går. Och era ord är min lag, så självklart kan jag det!

Jag går nu andra året på samhälle/media på Stagneliusskolan. Det är väl egentligen som vilken jobbig samhällslinje som helst, bara att några timmar i veckan har vi mediaproduktion, dvs att vi till mesta dels jobbar i photoshop, ilustrator eller indesign. Däremot har jag inte lärt mig speciellt mycket, men det är ju en annan femma (y)
 
Dessutom har vi ett pass i veckan då vi har rörlig bild, vilket innebär att vi får testa på att spela in film. Haha det är verkligen dessa lektioner man ser fram emot, speciellt när man har två medpartners vid namn Johanna & felicia som tillsammans med mig är filmskådisar i våra allt från antimobb filmer till Greas och intervjuer.

På individuellt val har jag fotbollsgymnasiet vilket i ettan var riktigt segt att stiga upp på morgonen när de andra hade sovmorgon. Men man överlever det också. Det har blivit roligare nu i tvåan och vi får i alla fall god frukost och åka på en spanienresa varje år :D pricken över iet är ju även att vi är ett härligt gäng tjejer!

Sådär de var lite om min skolgång. Betyg och sånt behöver vi ju inte ta såhär offentligt ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0