IN ANOTHER WORLD.

Hallihallå:) bra uppdatering idag igen, jag vet..
Hade i vilket fall en kanonkväll med mediafolket igår! Började kvällen hos kalle, begav oss därefter till lindsdal för att sedan avsluta kvällen på max, alltid fint med lite nattkäk ju.

Dock inte lika fint att jag råkade välta ut en fanta som rann ner i min jackficka där jag hade min mobil.....så nu är jag alltså mobillös-okontaktbar-isolerad från omvärlden, ja kalla det vad ni vill :(
jag påstår att jag hade otur, men mamma förnekar de och säger att vissa är klantigare än andra.. kanske ligger en sanning i de med.

och sen hittar jag inte laddaren till kameran heller, vilket betyder att jag inte kan bjuda på några roliga bilder fram tills den är upphittad. menmen, nu ska jag i alla fall avsluta denna kväll med solsidan :D
puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0