ÖVNINGSKÖRA..

Sådärja, nu är jag äntligen hemkommen efter en 4 timmars lång teorikurs inför körskolan. Så nu är jag alltså redo för att för första gången i mitt liv sätta mig i ett fordon som kallas bil.
Som tur var hade jag agnes som sällskap, vilket gjorde det hela åtminstone lite roligare!
och kan någon svara på varför man alltid får skrattanfall när man absolut inte får? haha mackorna var i alla fall goda.

och när läraren frågade i slutet om det var någon som hade några frågor, och jag tänkte fråga vad dom tänkte göra med den sista mackan, kändes det att det var dags att gå hem.

I morgon börjar skolan, och hela dagen börjar med självaste fg träning... usch och fy och blä, jag är inte sugen alls.
ska försöka sova mig i form nu, sov gott med er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0