THAI CHAI HAI

Mamma är ute och äter på restaurang med några kompisar ikväll, så pappa och jag bestämde oss precis för att åka och hämta thaimat :* längesen jag åt de, och jag känner redan hur magen kurrar efter mina kycklingspett med jordnötssås och ris wieee
därefter åker jag hem till måns och nannar där. Imorgon var planerna att åka till nybro och kolla när 94orna spelar sm, men verkar inte som att det blir så nu, så antingen blir det skridskor eller bara en lugn förmiddag för att sedan tagga till kvällen, då det väntas klassfest! Hoppas ni får en bra start på helgen :) pussselipusssis


pappa och jag från en kräftskiva i somras, och när jag ser bilden får jag en känsla av att jag har thailändska gener...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0