FRIDAY.

Godmorgon! Hade sinnessjukt svårt att gå upp i morse. Efersom pappa och jag är precis lika morgontrötta hade vi slagit vad vem som skulle orka stiga upp först idag, och jag som alltid alltid alltid annars vinner, förlorade nog ganska hårt idag.

Just nu har jag textkommunikation och sitter än en gång och skriver i "min dagbok" som ska bli klar idag. 
Härefter har vi engelska, sedan käk och idrott. Förresten fick vi tillbaka våra spanskaprov igår och jag fick G! älskar att hon efter mina tidigare prov har börjat säga att det viktigaste inte är att man klarar det, utan att man försöker ;) är i vilket fall helt överlycklig.

men vi hörs senare,pussssselipussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0