YABADABADOOO.

Hallå på er! Pluggandet gick inget vidare igår så istället tog jag mitt pick och pack för att kvällsgästa månsi. Vilket idag har gett konsekvenserna en trött filippa, detta på grund av någons snarkande..
I morse gav jag mig i alla fall iväg till brännarhallen där det väntades tunering med fg hela förmiddagen. Och gissa vilka som vann? wihooo!! dock missade jag vinsten sista matchen eftersom jag fick en lårkaka :( ååh har aldrig fått de förut men fyfan vad ont det gör..

Efter tuneringen åkte jag tillbaka till skolan för att tillsammans med Kristin debattera lite om längre fängelsestraff och det gick faktist kanon.
Nu ska jag ta hand om mitt lilla lår på bästa sätt för att kunna peppa inför kvällen!


lägger in bilden endast för din skull moaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0