DO YOU SPEND YOUR TIME TO LOVE YOURSELF?

Hej på er! Var så fruktansvärt arg när jag kom till jobbet idag..vet ni varför? jo för att någon idiot hade punkterat däcken på min cykel. Jag har jobbat 17 dagar och har fått två cyklar förstörda. Första gången var det någon som hade sparkat sönder den så att hjulen inte ens kunde snurra, då köpte vi en ny, visserligen begagnad och ful men inte ens en sådan cykel kan få stå orörd på öland en sommarnatt. Jag har nästan mer förståelse för människor som snor cyklar för att de själva inte orkar gå på fyllan, än dem som förstör bara för att de är uttråkade i väntan på bussen.
Blev jättestressad eftersom jobbet började en kvart senare så jag sprang runt på parkeringen och tiggde om lift haha. Till slut var det en barnfamilj som endå skulle åt de hållet så de var jättesnälla och skjutsade mig, tusen tack för att ni räddade min dag!!
och ett stor fuck off till er rastlösa människor som inte har något bättre för sig än att sabba för andra.

Sådär nu har jag fått ut min aggression ;) glömde ju lägga upp en bild på klänningen förut, men det får bli imorgon för nu ska jag kila iväg till måns för att kolla baksmällan 2.
Jag var ju tydligen ledig imorgon, så istället för jobb blir det picknick med agnes och alexandra fasen så fint! godnatt med er, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0