FRIDAY I'M IN LOVE



Hej på er:) vet att bloggandet är dåligt nu, men är otroligt glad över er trogna läsare som kikar in här varje dag. Det kommer en förbättring det lovar jag, när livet inte erbjuder en massa andra fina saker bara..

Jobbade tidigt idag så nu är jag hemkommen och har precis ätit jordgubbar med mjölk. Ska strax packa väskan och åka ner till gröndal där det väntas lite träning..Är helt slut så är verkligen inte träningsugen, menmen det måste ju göras! Därefter tänkte jag, malin, jonas och manne grilla och snacka en massa skit :* länge sen vi träffades allihopa så det ska bli kul!

På bilden ser ni mina spetsshorts jag köpte i Riga! De kommer ifrån bikbok och kostade 199kr tror jag? Hade dom i alla fall på mig igår och tänkte att inlägget blir ju lite roligare med en bild så njut av den;)
Men nu måste jag kila, hoppas ni får en härlig start på helgen. pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0