I CANT TOUCH MY BEUTIFUL LITTLE THING

Godmorgon! har ni sovit gott? Vilket jäkla väder :( känns hemskt att säga detta, men tror snart att sommaren faktist är förbi..Dock hörde jag att det skulle bli fint väder hela nästa vecka så vi får hoppas på det! 

Kom i säng före tolv igår vilket resulterade i en ganska pigg filippa imorse. Har redan hunnit duscha och ska snart ner och äta frukost innan jag måste städa lite i rummet. Hittade en silverfisk under mattan igår, så ni kan ju tänka er hur fräscht det ser ut ;) haha.. Snart kommer mamma och pappa hem från några kompisar de åkte till igår, då tror jag mamma och jag skulle en sväng till hansa innan jag ska jobba vid 3.
Men vi hörs mer senare :) pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0