I HAVE SOMETHING ELSE IN MY MIND

Godkväll. Vitlökssmaken sitter fortfarande fastklistrad i munnen på mig efter de goda vitlöksbröden. Eller som mamma sa om en annan bilist när vi körde bil idag, han sitter som ett frimärke i arslet på mig. haha! har aldrig hört min mamma vara så grov i munnen förut ;) gott skratt för mig och edde blev det i alla fall. 

Har i alla fall precis ätit rostbiff, en god sallad och baguett så nu är jag mätt och belåten. 
Tidigare idag var jag på Hansa med mamma och edde, fick med mig en byxdress hem som jag la undan i rätt storlek när måns och jag var på stan igår. Kommer bild här alldeles strax!
Därefter kom cyklade åse och jag till kattrumpan där vi mötte upp emma för lite sol och bad. Trots att klockan var efter ett var det riktigt varmt och skönt, men så fort solen gick i moln blev det ruggit kallt. Vid femtiden tog vi vårt pick och pack och begav oss hemåt.

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och umgåtts lite med mamsen och papsen ♥ som åker utomlands imorgon.. Kommer faktist sakna dom!! Förra året var jag ju ensam hemma i 19 dagar, men som tur är har jag edde här hemma som sällskapar mig lite denna gången. Återstår att se om huset står kvar när de kommer tillbaka om 2 veckor.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen, imorgon väntas jobb 7-15 sen blir det troligtvis partaj på öland. Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0