I REMIND MYSELF TO LOVE YOU AGAIN AGAIN AND AGAIN


Hej på er :) jobbade tidigt idag, därav anledningen till att det inte kom någon uppdatering igårkväll. Jag spenderade i alla fall dagen med mamma och edde. Eftersom solen skén låg vi på altanen och slappade hela förmiddagen. När de båda skulle iväg kom månsi hit så gjorde vi, eller rättare sagt jag kycklinggryta med ris. Så nu har han lite att leva upp till när det gäller matlagningen ;) På kvällen tog vi tandemcykeln och följde med mamma & pappa till Jutnabben för kvällsdopp, kallt men mysigt! Därefter somnade jag gott i min egna säng.

Nu idag har jag jobbat sen klockan sju och är helt slut i både huvud och kropp. Innan jag beger mig hem till alice där resten av tjejerna i u.laget väntar för att kolla Sverige-Usa, måste jag städa upp bombnedslaget i mitt rum...blä vad tråkigt. Menmen, man kan ju inte bara ha roligt här i livet. Ha en fortsatt bra dag ♥ puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0