IF I HAD YOU HERE NOW I FELT ALIVE

Godkväll! Är riktigt lipig idag så förlåt om jag klagar haha.. har i alla fall haft huvudvärk hela dagen och den har inte släppt än. Tack och lov att vi inte körde nickövningar på träningen! Tränade för första gången på 3 veckor idag och jaa, de kändes väl. Sjukt vad fort man tappar kondition och allt, menmen nu kan det ju bara bli bättre!

Som jag nämnde förut åker vi på träningsläger till Sölvesborg imorgon. Vi startar härifrån klockan ett så vi hinner med ett till träningspass på kvällen innan det är dags för nattning.
Har inte börjat packa än och av tidigare erfarenheter är jag ganska ofta tidsoptimistik med just packningen, så jag skjuter upp det till imorgonbitti helt enkelt.

Hoppas allt annat med er är bra? Trots att det just nu inte är någon frågestund får ni gärna komma med frågor eller förslag på vad ni vill läsa/se mer av här i bloggen. Är ju lite torrt nu för tillfället haha:) men nu ska jag nanna
så kom gärna med det, annars hörs vi förhoppningsvis imorgon om jag inte får panik över packningen!
pusss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0