LOVE IS TO HARD TO BREAK IT'S A LITTLE THING WE MAKE


Retroväska från stadsmissionen, 20kr.

Godmorgon mina fina! Solen skiner inte idag men det är i alla fall inte regn, så man ska väl inte klaga :)
Har käkat lite frukost och ska snart fixa mig för att åka ner till stan med mamsen. Vi tänkte ha en heldag med lite shopping och äta mat på något gott ställe =) Men först ska vi åka ut till hansa och ta en snabbtitt där!

Ikväll har måns lovat att göra 3rätters middag och jag har höga förväntningar! inte allt för ofta man får se honom i köket menar jag ;)

Håller även tummarna för ifk-tjejerna som är och spelar match i Linköping! Men nu ska jag fräscha till mig lite, hoppas att ni får en bra dag ♥ puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0