SOMETIMES I JUST WISH IT WAS YOU

Godmorgon! nej jag är inte precis uppstigen, jag har ju bara inte kommit till skott att skriva ett tidigare morgoninlägg än detta.. Igårkväll var jag bara hemma och tog det lugnt. Trodde jag skulle somna redan vid 4 då jag la mig i sängen för att vila. Men sen fick jag tanken på att vår egenträning börjar denna veckan så då blev det istället på med löparskorna och ut och springa en runda. Blev bara några km men bättre det än ingenting:)

När jag kom hem var jag helt slut och la mig på studsmattan, kom på mig själv med att prata me en mygga hur fett jävla jobbig den var när den försökte bita mig, haha..
Somnade strax efter elva och sov ut länge idag! Nu har jag hunnit sola lite och ska fixa iordning mig för att snart ta bussen till jobbet. Kommer hem sent ikväll och börjar jobb tidigt imorgon så blir nog inget inlägg ikväll. Kan däremot försöka få upp ett tidsinlagt inlägg med klänningen jag köpte häromdagen!

Nu ska jag kila, ha en fortsatt bra dag! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0