THIS IS THE TIME OF MY LIFE

Godkväll! Precis hemkommen från jobbet där edde och mamma snällt hämtade mig, eftersom bussarna slutat gå strax efter tio. Tack och lov att man inte bor på öland med andra ord:)
Var en stressig eftermiddag så att komma hem är inget mer än efterlängtat! Lyckades i all stress dessutom skära mig så nu har ett fint plåster fått pryda min vänstra tumme haha..

Eftersom jag började jobba vid 3 tog jag och måns en liten shoppingrunda på stan tidigare idag. Solen skén, vi åt god mat och jag lyckades fynda lite smått & gott som jag tänker visa er här imorgon. Efter att måns tröttnat på alla tjejbutiker fick jag nöja mig med att vara smakråd ;*

Imorgon ska jag träffa åse, om solen skiner åker vi nog till stranden, annars får vi se vad vi hittar på! Vi hörs mer då, nu väntas sängen. puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0