NÄR DU ÄR VILSEN I EN VINTERNATT, KOM IHÅG MIG DÅ


Hej på er! Blev inget Hansa tidigare idag, mamma ville istället åka in till stan och kolla på ett regnställ, haha kan man ju behöva i dethär skitvädret har hon ju rätt i :) följde med i alla fall och lyckades hitta ett par nya löparskor, behövde ju nya så det var kanon! Nu är det väl bara att dem ska börja användas också..

Åkte till jobbet som vanligt vid 3 och kom fram som en dyngsur katt efter min dagliga cykeltur i spöregnet.. Dagen gick i alla fall ganska fort så nu är jag hemma och har precis tagit en kvällsmacka.
Imorgon är jag ledig, åh vad skönt det ska bli!

Då ska i alla fall mamma och jag ut till hansa, om hon inte hittar på några andra äventyr så att säga ;*
I brist på annat slängde jag upp en bättre bild på de militärgröna shortsen jag visade häromdagen. Linnet kommer ifrån Hm och örhänget från cubus!
nu somnar jag snart på tangentbordet, så ska krypa ner i sängen.
sov så gott med er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0