LOOK IN TO MY EYES AND TELL ME WHAT YOU SEE

Godmorgon på er! Själv har man varit vaken sedan 6 då det väntades jobb, kan  påpeka att jag var lagom trött efter fyra timmars sömn.. Som tur är är ju vädret inte det bästa idag, vilket resulterar att det har varit en ganska lugn dag på jobbet. 
Igår hade jag en heldag med pappsen :) Vi började med att gå och ta lite plockmat och lite att  dricka på Krögers. Ja, jag som minderårig fick självklart ta en kall cola..men i det kvava vädret smakade den utmärkt!
Därefter begav vi oss vidare till Arenan för att kolla FF-Trelleborg. Märklig match där Kalmar ledde med 3-0 efter halvtid men fick sin målvakt utvisad med dryga 5 minuter kvar. Eftersom alla bytena var gjorda fick en brasse ställa sig i målet.  Då reducerade Trelleborg till 3-2, men när domaren blåste av vann till slut Kalmar och är fortfarande obesegrade på hemmaplan, fint ska det va!

När jag kom hem var det snabba ryck innan jag och mitt grillkött begav oss till Ida, där det väntades ett gäng härliga tjejer! Efter lite käk korkade vi upp och lite folk trillade in för att tillsammans göra kvällen riktigt bra.Så avslutningsvis kan jag säga att med trevligt sällskap, lite bad i poolen och några svalkande cider fick denna kväll att kännas precis som en sommarkväll ska kännas!
Jag var flitig med kameran så några bilder kommer upp här så småningom :)
nu tillbaka till verkligheten. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0