WE LOOKED INTO THE SUNSET AND FELT THAT WE LIVED


Hej igen:) Vad har ni hittat på idag? Påväg in till stan såg jag alla dom som spelar Kalmar nyckel cup, stackarna som har fått sånt skitväder.. Har ju själv spelat den cupen, och tog oss till final där vi förlorade mot Lindsdal på straffar.. Känns ju som igår, jösses vad tiden går fort!

Nu är vi i alla fall hemma efter en lång shoppingrunda. Hittade fakitst en hel del så är jättenöjd, speciellt över en  vit liten söt klänning från cassels. Ska försöka fota de mesta nu idag när jag endå är ledig och har lite tid över :)
Men nu ska jag ner och dricka kaffe! Kommer troligtvis med en till uppdatering innan jag kilar iväg.

Idag klädde jag mig i svarta höga shorts, vit skjorta, svart kavaj och vita converse. Vi hörs sen :* puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0