DO YOU BELIEVE IN MIRACLES?


Godkväll på er :) Är helt slut efter att ha varit och sprungit med edde. Vi åkte ner till fredriksskans och sprang på löparbanan. Förstår mig verkligen inte på distanslöpare, vilket jäkla psyke man måste ha för att orka springa runt runt runt på dendär jäkla banan, haha! Skönt efteråt var det i alla fall och de nya skorna satt som en smäck. 
När vi kom hem gjorde vi kycklingsallad och smoothie, måste ju tänka på maten när man väl tar sig an och tränar ;) 

Hade ju tänkt lägga upp bilder på de jag köpte på stan, men nu var ju självklart kameran urladdad och jag hittar inte laddaren.. Hann i alla fall fota en av grejerna jag fick med mig hem igår och det var denhär blommiga korsetten. Känns lite naket, men till ett par höga jeansshorts blir den faktist jättesöt!
Kommer från cubus och kostade bara 49kr

De andra grejerna kommer förhoppningsvis upp imorgon, då ska jag börja dagen med en långpromand med mamma så nu ä det dags att krypa ner i sängen.
sov så gott mina fina ♥ natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0