AND IF TONIGHT IS MY LAST WHAT I GONNA DO


Hejhejhej:) åh vad jag älskar livet. Visst är det mycket jobb och slit, men sen då? Det är sommarlov, underbart väder, jag har fina vänner, världens bästa familj och en underbar pojkvän. Man vore nästan otacksam om man klagade! Jobbade igårkväll och fick stänga hela butiken själv ;o satt där klockan elva på kvällen och var livrädd att det skulle komma in rånare och sno hela dagskassan..haha!

Somnade inte förrän 3 inatt så när jag vaknade vid elva imorse var jag fortfarande trött som ett lik. Tog mig upp ut sängen på grund av det fina vädret och la mig ute i solstolen. Någon timma senare var månsi här så åt vi kycklingsallad jag har gjort i ordning. Och vet ni vad vi gjorde sen?! Vi satte upp studsmattan :Dhaha, måns idé faktist.. vi slog våra kloka huvuden ihop men det hjälpte inte så mycket utan tog sin lilla tid. Men nu är den på plats i alla fall!

Nu ska jag ta av mig bikinin och sätta på mig lite rediga kläder för att möta upp manne och kolla fotboll. Vi hörs senare! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0