BOUND MY LOVE.

Ni märker säkert lika väl som jag hur dålig jag är på att hålla saker så som att blogga.. Men det har varit mycket nu. Mycket inlämningar som ska skickas in i sista sekund, många fotbollsmatcher som ska vinnas och där i mellan en massa fina pussar på pojken och långpromenader med min fina vän.

Men samtidigt mitt i allt känns det som att vi redan har tagit sommarlov. Har lämnat in allt som planerat när det gäller skolfronten och lektioner är inställda hit och dit. Idag hade vi bara fg på morgonen och lite betygsamtal sedan var det bara dags att åka hem. Positivt överraskad när det gällde både fotbollen, median och textkommunikationen vilket resulterade i en mycket glad filippa:)

Gjorde dessutom a.lagsdebut från start i helgen då vi mötte Södra Sandby borta. Spelade 67 minuter och det gick faktist ganska bra! Tur att resten av laget presterade vilket gjorde att vi vann med 4-1.

Har ju även lovat er en siesta bildbomd så varför inte slänga in den nu när jag endå för en gång skull har tid! Ska började nu med detsamma, pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0