FINALLY I FOUND MYSELF LOST IN YOUR LOVE

Godmorgon! Sov jättedålig inatt och vaknade 4-5 gånger och hoppades på att det var morgon, men icke sa nicke.. När jag väl lyckades somna om vaknade jag inte förrän halv ett. Tanken var att följa med malin en sväng ut till Läckeby och plaska lite i poolen, men eftersom tiden rann iväg kändes det som att det inte var någon idé innan jag skulle vara tvungen att åka tillbaka till Kalmar för träning.. Vi bestämde att ta det en annan dag helt enkelt :D nu har vi ju faktist hela sommarlovet på oss, woho!

Och detta är ju faktist min sista lediga dag, för imorgon börjar jag nämligen jobba. Saxnäs camping, där jag kommer sitta i kassan i en liknande ica-butik. Jag har inte den minsta jobbångest, utan tycker däremot att det kommer bli riktigt kul! Enda jobbiga är väl att bussen går härifrån vid 6.. ingen sovmorgon här alltså. Men det fixar väl sig det med!

Nu ska jag cykla ner till pappa på jobbet och fixa en sak, återkommer med ett inlägg innan träningen då jag ska visa en sak jag gjorde idag:) pusssssis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0