HAPPY BIRTHAY TO YOOOOOOU.


Idag säger vi GRATTIS till världens bästa pappa! och sänder även en liten tanke upp till farfar som firar sin första födelsedag uppe i himlen <3

Igårkväll nattbadade jag och måns hihi. Andra doppet för iår och det var faktist riktigt skönt! Dagen idag har varit riktigt bra. Fick G i spanska vilket förgyllde hela dagen ;) sedan åkte jag in till stan för att möta upp agnes på en kaffe. När vi fikat färdigt tog vi en sväng på stan där jag inhandlade en jättemysig tröja och ett linne. La dessutom undan ett par supersnygga skor på hm, men vi får se om plånboken tillåter det köpet imorgon..

Är dessutom färdig med både textkommunikationen och samhällen, åh vilken härlig känsla att äntligen vara fri från skolarbeten ett tag!! Nu ska jag kasta in mig lite mat för att sedan åka och träna.  Därefter ska vi familjen bjerkland ut och käka på Bistro för att fira Janne & pappas födelsedag! ha en fortsatt bra dag. pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0