I WILL FOLLOW YOU IN TO THE DARK

Godmorgon! Eftersom det inte har gått så bra på träningarna denna veckan, hade jag inte en tanke på att jag kanske skulle vara med på a.lagsmatchen som spelas idag. Men jag skulle tydligen sitta på bänken så istället för utgång med klassen blev det en lugn hemmakväll igår. Hela familjen var hemma så vi åt gott och spelade sällskapsspel. Framåt kvällens slut satte jag mig en stund vid symaskinen och tjänade lite pengar på att lägga upp byxor åt pappa ;) Sovit länge och gott har jag också! Men nu är jag uppe för att strax cykla ner till gröndal och döma en match för småtjejerna tillsammans med zozan. Vi hörs senare :) pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0