NÄR DU ÄR VILSEN I EN VINTERNATT, KOM IHÅG MIG DÅ

Hej på er:) ÄNTLIGEN sommarlov!!!! vilket kanske betyder lite mer tid att blogga? (ljuger jag för mig själv nu igen är det bara att protestera) hur underbart känns inte det då!

Har varit en bra vecka med lite skola och mycket studentfester. Man är ju inte lite avundsjuk på alla överlyckliga studenter som sprang ut med studentmössa på huvudet och händerna uppe i luften. Men tiden går fort, och om ett år är det vi som står där och tjoar med lite för mycket alkohol i kroppen.

I tisdags firade vi först Matilda och Olle, för att sedan dra vidare till samuels lägenhet och förfesta lite innan det var dags för vallen. Och korkade vakter som släpper in en minderårig som mig va ;) menmen jag klagar inte.

I onsdags var jag på kick off med jobbet där det var lite instruktioner, grillning och boulturnering!
Efter att jag hade gjort öland blev det ännu en utgång. denna gången med johanna, felicia och ronja. 
 
Och så igår när jag kom hem la jag mig helt utmattad i solstolen och lyckades ta en powernap på 3 timmar haha..
Så när jag vaknade var det bara att ta tag i mig själv och åka för att fira nyblivna studenten Lisa!
Efter lite käk där väntades träning. Varken huvudet eller benen var riktigt med men jag överlevde till och med det.

Idag slutade jag tvåan och hela gymnasietiden har gått så rysligt fort! Efter några timmar med klassen mötte jag upp mamsen i stan för käk på Thai silk! Nu ska jag försöka bränna bort mina friterade kycklingar med lite fotbollsträning :) efter det blir det klassfest hos felix i lindsdal och senare får vi se vart kvällen tar oss. Ha en bra skolavslutning allesammans!! pusssss


Slänger in en bild från förra studenten då vi firade anton! Åh bara ett år kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0