DID YOU GIVE THE WORLD SOM LOVE TODAY?


Stjärnfall stjärnfallet är jag, och du är himlen för mig varje dag ♥

Första dagen på jobbet är nu avklarad! Det var mycket att lära in men efter ett tag gick det faktist som på räls :) Slutade strax efter 3 så när jag kom hem la jag mig i sängen där OC fick roa mig ett tag. När månsi hade tränat färdigt mötte jag upp honom så gick vi in till stan och åt zorbas! (kanske inte borde det med tanke på mina köttbullekinder på bilden haha)..Efter att jag pussinussat lite på honom cyklade jag hem och nu sitter jag här i pyjamas och ska snart krypa ner i sängen. Imorgon går bussen vid 06.10 sedan väntas jobb till 3! Håller tummarna för lite bättre väder så även ni som inte jobbar kan njuta lite av sommarlovet. Men nu är det läggdags, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0