THE FEELING NEVER DEAD

hej alla fina ♥ nej jag har inte dött av alkoholförgiftning på Siesta, jag har bara varit lite frånvarande på grund av det alldeles för fina livet.

Veckan har varit helt oslagbar!! kan sammanfatta det hela med underbart väder, grymma artister och världens bästa människor. Sen att man inte har någon röst kvar nu är väl en annan femma..
Lovar er att det kommer en fullspäckad bildbomb men först måste jag trilla ner från mitt moln och inse att jag är tillbaka till verkligheten och den tråkiga vardagen. Har en textkommunikationsinlämning och ett SO-arbete som ska vara inlämnat denna veckan så nu gäller det att lägga på ett kol innan matchen ikväll.

Hade dock hellre vaknat i ett 40gradigt tält fullt av digestivekex och plastgafflar, legat och solat i en stulen solstol och druckit lite för mycket californian white vin än att sitta hemma och vänta på att något som bryter vardagen ska ske. Men mamma intalade mig igår att man inte bara kan ha roligt här i livet, så nu är det plugg som gäller. ta hand om er sålänge! pusss




fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0