YOU MAKE ME FEEL LIKE A FREAK

Hej på er! jag är så trött att jag skulle kunna somna sovandes på tangentbordet här och nu.. Igår började jag dagen på jobbet som vanligt, när jag sedan slutade vid 3 gick alla vi som jobbar i butiken modevisning och visade upp kläder från strandbutiken för alla campgäster haha. Tack och lov att man aldrig haft drömmen om att bli modell, hemskt som fan ju!

När jag kom hem var det snabba ryck innan elin och malin stod med bilen och tutade utanför. Vi roadtripade till Visserfjärda där midsommar skulle ta plats.
Samuel var värd och tillsammans med han och massa andra trevligt folk gjorde vi kvällen bra. Jordgubbstårta, dans runt midsommarstång och midsommarfina människor. När det var jacuzzi-dags kände malin och jag att det var dags att hoppa ner i sängen. Det tar på krafterna att hålla igång må jag säga, däremot blev det en ganska lugn kväll och det tackar jag för idag. Åkte hem ganska tidigt för att elin skulle hinna till jobbet, och jag dunsade ner i sängen direkt i hopp om att somna om. Och visst sjutton gjorde jag det, och vaknade inte förrän nu.

Så nu ska jag ner och få i mig lite mat för att sedan jobba vid 3. Slutar sent idag och började tidigt imorgon så det blir nog inget mer inlägg. Ska försöka få tag i lite midsommarbilder också! Hoppas att ni hade en bra midsommar ♥ Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0