HM BIKINIS


Sitter här och kikar runt på vad affärerna har att erbjuda för några bikinis iår. Dock inte så mycket som faller mig i smaken tyvärr.. Jag har BESTÄMT (!!) mig att ha en vit bikini utan axelband, men det tycks vara ganska svårt att hitta. Den beiga överdelen längst ner till vänster är precis som min svarta jag hade iår, men varför har dom satt dit ett stort horn i dragkedjan? De vill man väl inte ha dallrande mellan tuttarna heller haha! Aja de går väl att pilla bort på nåt sätt. Och den bruna är ju så himla fin :) Problemet hade varit löst och den hade verkligen varit perfekt, om den nu var vit då..
Får nog fortsätta med mitt letande, än så länge är det ju trots allt inte sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0