I'M GONNA LOVE YOU LIKE I NEVER BEEN HURT BEFORE


Klänning nummer två är på g! Så just nu är jag på jakt efter sånna där små spetsdukar alla tanter sitter och virkar, haha. Hade en vit färdig underklänning hemma i tunnt material som jag tänkte sy dit dukarna på. Får hoppas att det blir en söt liten virkad klänning nu till sommaren :* ska bara ägna några dagar i tänkande av hur modellen ska se ut, därefter kommer symaskinen bli min bästavän igen ;)

Men nu ska jag byta om och åka iväg på träning. Vi hörs imorgon! pussselipusspuss

Kommentarer
Postat av: felicia

Så duktig du är som syr sådana klänningar själv filippa! Skulle jag aldrig ha tålamod till haha ;) ska bli kul att se hur denna blir :D

2011-03-08 @ 15:06:00
URL: http://felia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0