THE LIFE IS SO PRETTY YOU KNOW




Har varit jättejättejätte stressad hela dagen därför har bloggen fått lida lite extra. Har hunnit med att vara i skolan, tränat, ätit på restaurang, och nu håller jag på att packa inför morgondagen.. Direkt när packningslistan är checkad sätter jag mig på cykeln mot måns där jag förhoppningsvis får sova gott inatt. Imorgon klockan ett går bussen mot Helsingborg, där vi är på träningsläger tills på söndag! Ska försöka att hinna med ett inlägg imorgon, men om jag inte hinner hoppas jag att ni inte blir allt för besvikna :*
Här kommer i alla fall lite önskade outfitbilder från dagen.

Transparent tröja-monki
jeansväst -kusins gamla
jeans -cheap monday
örhängen -cubus

sådär nu måste jag kila :) Ha det super så får vi se om vi hörs imån!! pussspusspusss ni är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0