ALWAYS WHERE I NEED TO BE


Här har ni nya favvotröjan som jag köpte för halva priset på bikbok i fredags! Slapp och skön, och passar perfekt till jeansshorts. Fixade även till mina gamla shorts med några nitar som jag köpte på punkt shop i Stockholm för något år sedan. Har haft några på min svarta kavaj också, man gör bara ett litet hål och sticker in "nitpiggen" där. Superenkelt och visst blir det snyggt? :D Tröjan kostade i alla fall 75kr och nitarna köpte man styckvis för 3kr styck eller något har jag för mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

assnygga shorts vart kommer de ifrån? :)

2011-05-30 @ 20:57:41
Postat av: filippis

jättegamla så jag har faktist ingen aning tyvärr.. nitarna är ditsatta så lite nya är dom ju =)

2011-05-30 @ 22:46:32
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0