FRIDAY I'M IN LOVE

hejhejhej:) hur har eran dag varit? Här har det åskat och regnat idag, men just nu skiner solen. Och det tackar vi för, eftersom senare ikväll väntas första matchen på gröndal för iår! Zozan och jag var på Hansa city efter skolan och handlade presenter till morgondagen, fick även med mig en svart bikiniöverdel hem som jag kan visa här någon dag. Nu ska vi i alla fall slänga i oss lite käk för att bege oss till samling. 
Efter matchen ska jag försöka hinna med tåget till Emmaboda, för att tillbringa kvällen med mina pinglor! Så om jag hinner med det tåget nannar jag där. Så hörs vi mer när jag har kommit hem imorgon, då väntas partaj hela dagen lång.
Men nu ska jag skynda mig, så ha en bra fredagkväll ♥ puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0