iF YOU KNEW WHO I WAS, YOU SHOULD NEVER BE WHERE YOU ARE.

Hej på er :) riktigt kul att se att så fort uppdateringen är bättre blir även ni fler och fler! Mitt humör svänger som en bergochdalbana just nu. Ena dagen superglad och andra dagen blir jag förbannad för minsta lilla. Blev till och med några lipvarningar på samhällslektionen idag, haha.. Menmen efter att ha skrattat lite åt alla fulla staggnister utklädda till alla möjliga typer är jag på lite bättre humör. Minns när vi var med förra året, fyfan vad kul det var!! När vi satt där och kollade ångrade vi oss lite att vi inte var med i år igen, men det kanske var lika bra, så att vi behöll de bra minnena sen i fjol ;)

Nu ska jag trycka i mig en banan och åka ner till gröndal för träning. Sedan ikväll blir det nog att träffa pojken medan de andra dansar loss på Bistro! Ha det bra så hörs vi imån, pussis 

Kommentarer
Postat av: Kalle

Låter som om du hellre hade varit ute och dansat än att vara med han?

2011-05-26 @ 19:31:48
Postat av: filippis

haha tror snarare att det var du som tolkade det hela fel lilla du!

2011-05-27 @ 10:25:56
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0