MATTE+DERBY=SANT

Är fortfarande irriterad på min jäkla väckarkloka som ringde hela morgonen. Och trots det förstod jag aldrig att jag faktist inte skulle ställt den utan att jag var tvungen att gå upp! Så när jag tagit mig en liten spontan sovmorgon begav jag mig in till skolan för att möta upp johanna och plugga matte. Trots kpt dag var det en hel del okunniga men ambitiösa elever som var här och gav ett försök till plugg inför Nationella imorgon.
Johanna har åkt hem och jag sitter fortfarande här vilsen i mina matteböcker. Ska försöka sitta någon timma till, innan det är dags att åka hem och äta innan samlingen på gröndal.
Ikväll står nämligen derby på schemat då Ifk möter Kalmar södra :D taggad till tusen! Förresten har jag endel bilder från helgen som kommer upp antingen ikväll eller imorgon.
Pusss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0