WHAT WOULD YOU DO IF YOU STOOD HERE BESIDE ME?


Hej på er :) Gårdagen spenderades hemma hos Louise med tjejerna. Kvällen bestod av grillning, vin och trevlig sällskap. Dock var nästan alla som var där 18, så när de andra drog ut på krogen fick vi snorungar dra vidare, och hamnade slutligen hos alex. När de i sin tur också skulle ut, var det bara att åka hem och sova. Men jag klagar inte, jag var både trött efter 6 timmars jobb på golfbanan och kände att dedär med valborg är lite väl överskattat..Däremot säger jag inte att jag inte hade lika kul nu som när man var 14 och hängde i statsparken, för det hade jag fast utan lika mycket foundation och fylla ;) Hoppas i alla fall att ni hade en bra kväll och var rädda om varandra.

Såhär klädde jag mig i alla fall igår, samt på Johannas 18års dag. Körde dessutom på mittbena för första gången! Haha ganska ovant, men lite förändring skadar väl aldrig.

Transparent skjorta -Hm
Glittrigt linne -second hand i Växjö
sammetsleggings och halsband -bikbok
armband -cubus
Till detta jeansjacka och vita converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0