LOVE IS MY DRUG IS MY MEDICIN, STAY WITH ME HONEY STAY WITH ME.


Det har varit en bra dag! Vaknade upp hos världens bästa♥ begav oss till skolan för att ha morgonträning, därefter lite mediaproduktion och äta grekiska biffar. Sedan trampa hemåt och plugga spanska, äta mackor och ladda inför match som jag snart ska bege mig till. Dessutom har jag namnsdag idag :D hihi. på David beckhams födelsedag och allt..måste ju vara ödet, eller? Om jag hade fått önska mig en namnsdagspresent hade det varit han i en liten ask, synd dock att han redan har en ful brud. Aja nog om skitsnack, önska kan man ju alltid göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snällt mot din kille haha.. vad hade du sagt om han ville ha megan fox i en liten ask???

2011-05-02 @ 20:11:27
Postat av: filippis

haha herregud! för det första tror jag han vet att detta bara är vilda fantasier och att jag faktist älskar honom. och för det andra skulle jag säga att han är alldeles för snygg för megan fox ;)

2011-05-02 @ 22:25:11
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0