THE HEARTACHE CAN WAIT









Efter regn kommer solskén, och precis så var det en dag som denna. Fick sluta tidigare så cyklade hem i spöregnet för att göra i ordning tårtan till födelsebarnet. När mina kära kompanjoner kom för att hjälpa mig sprack himlen upp och gav oss lite fint väder till slut i alla fall :) Överraskade malin och rasmus med grillning och tårtätande i mängder, där jonas utan tvekan tog priset.
När översta knappen på byxorna behövdes knäppas upp kände vi att det var dags att mätta och belåtna bege oss till matchen för att kolla ff-aik, där kalmar vann med 1-0 och tog hem 3 poäng, fasen så gutt! Nu ska jag sova som en stock, och ta mig en tankeställare att livet kanske inte är så dåligt trots allt. Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0