THE WORST IS OVER

Hejhej:) Var tillräckligt stressad igår för att inte hinna slöa vid datorn. Åkte i alla fall och tränade och därefter dömde Gulli och jag 97ornas DM match. Förutom att vi missade att blåsa för tre hands gick det väl helt okej ;)
94orna spelade också dm mot Hultsfred och tog hem segern med hela 5-1!

När vi kollat färdigt på den matchen åkte jag hem till månsi och sov. Han åker nämligen till Örebro idag för match imån.. Fick i alla fall en liten sovmorgon idag eftersom vi skulle spela cis-cupen, som vi staggtjejer givetvis tog hem! Och gissa vem som gjorde målvaktsdebut!? Så nu får alla målvakter där ute lite konkurrens ;) dock fick jag bara två skott, och ett av dom var en hemåtpass men endå, jag höll ju faktist nollan.

Nu ska jag snart bege mig till gröndal för att träna och fika med laget. okej, märkte nu hur tråkigt inlägg detta blev..att man kan mala på så mycket om så sjukt onödig information? haha, lovar att slänga upp ett inlägg med en tröja jag köpte igår precis här efter! Om ni inte har fått nog av mitt torrprat kanske vi hörs mer ikväll.
pussssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0