AND IF TONIGHT IS MY LAST WHAT I GONNA DO


Godkväll på er! uppdateringen är väl lite sisådär men det har varit lite mycket nu. Gick bra att redovisa det etiska rådet idag i alla fall, skönt att det går bra med nåt när det gäller skolfronten :) När vi slutade strax efter ett gick jag ner till stödlärarn och fick hjälp med min satans engelska..Eftersom jag inte klarade nationella provet förra året, måste jag göra om det om 2 veckor. Och inte nog med att de är jobbigt, så är det dagen efter rugbyn.. Den natten som jag vill fira och vara glad med mina tjejer!! Lär väl inte vara i så bra tillstånd på det provet, men jag ska göra ett försök i alla fall!

När jag kom hem blev det en snabb powernap innan jag åkte iväg till rugbyträning. Kändes himla bra att få köra igen :D Nu ikväll har vi ätit tacos och jag har hunnit övningsköra med pappa en lång runda, snart är det dags att ta sin första körlektion kanske..

Nu ska jag packa fotbollsväskan och sedan krypa ner i sängen. Tills vi hörs igen får ni njuta av bilden på måns och mina nygjorda våfflor igår :* sov så gott. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0