DO YOU SEE THE STARS INSIDE?

Hej på er :) Kan börja med att säga att jag har haft en jättebra helg! Den bästa på riktigt längre faktist ♥ I lördags blev det shopping, kina mat och Twilight. Jag är inget större twlight fan, men sjukt vad bra den var, lätt den bästa hittils!! Innan bion gick vi och åt jättegod mat på en mysig Italiensk restaurang.

Idag har jag gått i skolan som vanligt. Skrev svenska uppsats, fikade med mina flickor på lunchen och hade textkommunikation som avslutning på dagen.
Hade tänkt att lägga upp lite bilder på de nya inköpen från Malmö, men givetvis är kameran urladdad.. Så ni får hålla er tills imorgon eller något.

Men nu ska jag slänga i mig något att äta och sedan åka iväg till rugbyträning. Hörs mer ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0