HEMMAGJORD PIZZA


hejhejhej:) Efter träningen igår satt jag konstant framför datorn i 5 timmar..Enda gånger jag tog en paus var när jag gick ner till köket för att hämta zozans kvarblivna cheezeballs. Tragisk jo jag vet.
Blev i alla fall nästan färdig med min samhällsuppgift och det tackar jag för. Lärare borde inte få ge ut uppgifter som ska vara färdiga dagen efter lov. Nu gäller det bara att plugga in allting inför redovisningen också!

På kvällen åkte måns och jag och handlade, för att sedan åka hem hit och göra hemmagjord pizza! Riktigt god blev den, som vi smaskade i oss med fruktsallad till efterätt. Somnade till scary movie och tog en lång och skön sovmorgon imorse. Men nu ska jag packa! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0